TheWayToFly

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Emma Franzén - 7 maj 2011 18:39

Idag har min bebis kommit hem till mig! :-) ihopsläppet gick sååååååhäääääääär bra! Nästan så fort hon kom in i hagen så ställde dom sig och luktade lite på varandra, sprang något varv och sen rullade alla sig. Sant bevis på att dom trivs ihop! :-) hon va så söt, MIN bebis! Skrev på köpekontrakt idag med, men ewa står för allt, som försäkring och ev vetrinärkostnader, framtill hon är färdigbetald :-) allt känns så underbart just nu, och jag kan knappt sluta le! :-D jag är så lycklig, min lilla ängel <3 vi är påväg dit nu igen för att släppa in henne för natten tillsammans med pandora (malins sötnos till häst) och eventuellt försöka få bort lite vinterpäls, så hon kan se ut som en häst igen! Hon va så snygg i sommarpäls och denna sommaren kommer muskler också.. mums, vilken läckerbit! Zandro kommer älska henne så snygg som hon kommer bli! :-) men aja. Nu ska jag vara lite social mot mina buddies, så återkommer jag med bilder ikväll! :-)

Presentation

Välkommen att följa mig och min fjordvalack Artax!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards