TheWayToFly

Alla inlägg under april 2011

Av Emma Franzén - 30 april 2011 21:36

Hej igen allesammans!

Nu har jag snackat med både Ewa (ägaren till Flyleaf, än så länge) och Malin (som är i staller jag ska flytta in i. Och imorgon kommer jag kolla på min fina Flyleaf! <3

Och sen ska jag lägga mina grejer i stallet och fylla på lite torv, samt skriva på mitt kontrakt!

Just nu sitter jag och smuttar lite cola och mojito med Manne, Elina, Viktor och Filip. Vi grillade innan idag, och de va kanon gott! :D

Jag ska lägga undan datorn nu eftersom alla klagar på att jag måste vara med på Singstar.

Imorgon får ni bilder på min underbaring! Och jag också! <3


Hopppas ni har en underbar valborg! Så hörs vi mer imorgon! :)

Av Emma Franzén - 29 april 2011 14:08

Hej och välkommen till min blogg! 

Va kul att du ville kika in!

Jag har nyligen skickat ett sms till Malin som är en del av de stallet jag ska flytta in i och ska fråga vilken dag jag kan flytta in, samt vilken månad jag ska börja betala i. 

Jag har även skickat ett sms till Flyleafs ägare och bett om bilder på skönheten, så dom borde komma imorgon!

Annars händer inte så mycket på denna fronten. Ska försöka få tag i min arbetsförmedlare och se hur mycket jag får i lön på jobbet, och sedan se hur jag ska få allt att gå ihop. 


Någon gång i helgen ska jag eventuellt sätta in alla mina saker i stallet. Kanske träffa Flyleaf på söndag och se om min sadel passar henne. 


HOPPAS HOPPAS!


Ni får snart en bild på hennes blivande boxskylt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen att följa mig och min fjordvalack Artax!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards