TheWayToFly

Direktlänk till inlägg 5 maj 2011

Min bebis!

Av Emma Franzén - 5 maj 2011 00:49

Här sitter jag.. Emanuel sover, jag är pigg som en nötkärna och jag kollar runt på hööks & horze. Har hittat 3 olika outfits till min pingla som jag vill ha!

Ett svart, ett vitt och ett rosa! Hehe.

Jag har minst en grej till alla.

Till den svarta har jag nyligen köpt in ett svart schabrak.

Till den vita har jag ett vitt strasspannband.

Och till den rosa har jag ett rosa strasspannband.. Hehe.

Har iofs redan en halv ljusblå.. Ett ljusblått schabrak och ljusblåa strykkappor.

Ingen som vill köpa det?


Hehe, antingen det, eller så behåller jag det och ser om jag vill använda ljusblått någon dag? Till min tjejbebis.. Skulle inte tro det.. ;)


Iallafall var jag i stallet idag, mamma följde med och vi lämnade alla mina saker. Satte fast en namnskylt, skrev ett meddelande på tavlan, satte in två vattenhinkar i boxen, satte dit betforet, la in alla mina lindor, ryktgrejer, stallapotek och schabrak i mitt skåp och vi kollade tillvaron litegrann.. 

Hon tyckte de va jättemysigt, och jag kan inte annat än att hålla med!

Mitt fina stall, helt underbart!


Jag är verkligen jättespänd inför lördag då min ängel kommer!

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra, hur jag ska bete mig! 

Hihi, men det är så mysigt! :)

Längtar så efter henne! <3


Aja, nu är det nog dags för mig att väcka Emanuel, som somnat här (ser ut som han har brutit nacken?!) och överväga om jag ska åka med honom in till stan vid 8.. Vem vill träffas då?!


God natt kära läsare! :)



Hur mycket betfor ska en liten ponnybebis ha?

3 år, ungefär 1.40 cm.

Ska jag köpa hem kraft också, eller havre? Eller vad ska jag ha till betforet? 

Och ska jag ha hö?

Jag ska ju ha henne inne hela första natten.


Hjälp mig, snälla!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Franzén - 25 juli 2011 21:06

Som rubriken lyder så tränade jag min ÄLSKADE Artax idag! Hehe..   Men kanske ska ska dra lite lätt om vad som har hänt under tiden jag inte uppdaterat så flitigt! ;)    Vi har börjat finslipa på hjälperna, och jag har bytt helt och hållet ti...

Av Emma Franzén - 12 juli 2011 23:00

Hejsan alla goa och glada!  Jag har haft internetproblem, så har inte kunnat ladda upp några bilder eller inlägg då mitt internet dött var 3dje sekund.. Herregud, vilket krångel! Men men, ni borde de vara fixat någorlunda.. Nu lägger de bara av v...

Av Emma Franzén - 6 juli 2011 00:18

Åååh, jag blir så trött på mig själv! Min häst gillar nog inte mig idag.. Det va nämligen så att jag inte hann rida prinsen idag, och jag har verkligen fullt upp imorgon då jag jobbar hela dagen och till sena kvällen.. Tyvärr.. Stackars fina Ar...

Av Emma Franzén - 4 juli 2011 23:01

Ja, tänkte de kan vara bra att ha lite framförhållning, och så får ni gärna kommentera om ni tycker jag ska göra något, tex. försöka filma, fixa bilder eller va ni nu tycker! :)     Måndag (idag) - vila Tisdag - (jobbar 12-21.15) rida igenom ...

Av Emma Franzén - 4 juli 2011 22:23

Hrm, ja.. Här har de varit lite knapert med uppdatering på senaste.. Hrm.. Förlåt.. :) På dessa dagarna så har jag hunnit vara på öland och firat min älskade mormor, och igår så red jag en runda på bästa killen också! :)   Hämtade honom i lösdr...

Presentation

Välkommen att följa mig och min fjordvalack Artax!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards