TheWayToFly

Direktlänk till inlägg 6 juli 2011

fullt ös, halvt medvetslös!

Av Emma Franzén - 6 juli 2011 00:18

Åååh, jag blir så trött på mig själv!

Min häst gillar nog inte mig idag..

Det va nämligen så att jag inte hann rida prinsen idag, och jag har verkligen fullt upp imorgon då jag jobbar hela dagen och till sena kvällen.. Tyvärr..

Stackars fina Artax får stå och lida käka hela dagen.


Jag har suttit och dreglat över en massa schabrak, pannband, lindor, träns och gud vet allt.. Hehe, synd att inte lönen kommer förren i Augusti. (och då går ALLA pengarna till att betala av finaste<3)


Nu är det iallafaöö dags för en sväng i sänghalmen.. Ensam.. Då min pojkvän kommer sitta och spela Borderlands hela natten ;)



God natt! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Franzén - 25 juli 2011 21:06

Som rubriken lyder så tränade jag min ÄLSKADE Artax idag! Hehe..   Men kanske ska ska dra lite lätt om vad som har hänt under tiden jag inte uppdaterat så flitigt! ;)    Vi har börjat finslipa på hjälperna, och jag har bytt helt och hållet ti...

Av Emma Franzén - 12 juli 2011 23:00

Hejsan alla goa och glada!  Jag har haft internetproblem, så har inte kunnat ladda upp några bilder eller inlägg då mitt internet dött var 3dje sekund.. Herregud, vilket krångel! Men men, ni borde de vara fixat någorlunda.. Nu lägger de bara av v...

Av Emma Franzén - 4 juli 2011 23:01

Ja, tänkte de kan vara bra att ha lite framförhållning, och så får ni gärna kommentera om ni tycker jag ska göra något, tex. försöka filma, fixa bilder eller va ni nu tycker! :)     Måndag (idag) - vila Tisdag - (jobbar 12-21.15) rida igenom ...

Av Emma Franzén - 4 juli 2011 22:23

Hrm, ja.. Här har de varit lite knapert med uppdatering på senaste.. Hrm.. Förlåt.. :) På dessa dagarna så har jag hunnit vara på öland och firat min älskade mormor, och igår så red jag en runda på bästa killen också! :)   Hämtade honom i lösdr...

Av Emma Franzén - 29 juni 2011 21:51

Hej igen! Jag har haft kompisar hemma över natten, nämligen fin-besök av min pojkvän Emanuel, min bästa kompis/tränare Elina och lille Ville-Valle-Viktor!   Igår när jag va hos mitt lilla stjärnskott hade han lyckats få av sig flughuvan under n...

Presentation

Välkommen att följa mig och min fjordvalack Artax!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards